Harmonogram výzev

Plán výzev na rok 2024:

Poskytujeme konzultace k Vašim projektovým záměrům. V případě zájmu se na nás neváhejte obrátit.

Plán výzev MAS na rok 2024 může být upravován na základě volné alokace a případných změn Strategie (SCLLD).

Název výzvy:3. výzva MAS Broumovsko+ – OP TAK – Technologie MAS
Termín vyhlášení výzvy:25. 3. 2024
Termín ukončení výzvy:30. 4. 2024
Alokace výzvy:1 100 000 Kč
Podporované aktivity:Pořízení nových technologií a zařízení s navazující možností digitalizace a automatizace výroby.
Název výzvy: MAS Broumovsko+: IROP- Hasiči I
Termín vyhlášení výzvy: duben 2024
Termín začátku příjmu Žádostí o dotaci:duben 2024
Termín ukončení příjmu Žádostí o dotaci:květen 2024
Alokace výzvy:1 200 000 Kč CZV (95% dotace)
Podporované aktivity:Podpora sboru dobrovolných hasičů jednotek požární ochrany II, III, V:
a) výstavba a rekonstrukce požárních zbrojnic
b) pořízení požární techniky, věcných prostředků požární ochrany
c) vybudování a revitalizace umělých vodních požárních nádrží v obcích
Název výzvy:Strategický plán Společné zemědělské politiky
Termín vyhlášení výzvy:květen/červen 2024
Termín začátku příjmu Žádostí o dotaci:květen/červen 2024
Termín ukončení příjmu Žádostí o dotaci:červenec 2024
Alokace výzvy:bude upřesněno
Podporované aktivity:bude upřesněno
Název výzvy:MAS Broumovsko+: IROP - Základní školy I
Termín vyhlášení výzvy:květen 2024
Termín začátku příjmu Žádostí o dotaci:květen 2024
Termín ukončení příjmu Žádostí o dotaci:červenec 2024
Alokace výzvy:2 500 000 Kč CZV (95% dotace)
Podporované oblasti:Infrastruktura základních škol ve vazbě na odborné učebny a učebny neúplných škol:
a) vybudování, modernizace a vybavení odborných učeben ZŠ ve vazbě na přírodní vědy, polytechnické vzdělávání, cizí jazyky, práci s digitálními technologiemi
b) vnitřní konektivita škol
c) školní družiny a školní kluby
d) učebny neúplných škol
Doprovodná část projektu: budování a modernizace zázemí pro školní poradenská pracoviště (např.: klidové zóny, reedukační učebny), pro pedagogické i nepedagogické pracovníky (např. kabinety), vnitřní i venkovní pro komunitní aktivity při ZŠ vedoucí k sociální inkluzi, sloužící po vyučování jako centrum vzdělanosti a komunitních aktivit